Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitslag poll: 'Welk jaar was de doorbraak voor Mobile Marketing?'

Sinds vorige week zal er met regelmaat een poll op MobileMarketing.nl te vinden zijn. Vorige week was de vraag: "
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Welk jaar was de doorbraak voor Mobile Marketing?"

related partner content for mobile comes here

Elk jaar wordt het wel door iemand geroepen: "Dit is het jaar van Mobile Marketing!", maar wat was nou echt het jaar waarin mobile marketing door is gebroken bij de adverteerder? Was dit in het jaar van de wereldwijde introductie van de iPhone 3G, bij de wereldwijde introductie van Android in 2009 of in 2010 toen veel grote merken hun eerste app lanceerde. Of is er misschien nog geen doorbraak van Mobile Marketing geweest?

In totaal hebben 62 mensen gereageerd. Uit de resultaten blijkt dat de meeste mensen nog aangeven dat Mobile Marketing nog niet is doorgebroken. Zie hier de resultaten:

"Welk jaar was de doorbraak voor Mobile Marketing?"

2008 (4,8%)

2009 (6,4%)

2010 (12,9%)

2011 (17,7%)

2012 (14,5%)

Er is nog geen doorbraak geweest (43,5%)

Totaal aatan respondenten: 62

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in