Overslaan en naar de inhoud gaan

De kracht van het Tweede Scherm

Dat Nederland niet genoeg heeft van het Tweede Scherm bewijst de Nacht van de Popmuziek. 1 keer per jaar, op een late zaterdagavond in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor het eerst meerderheid op de iPad

related partner content for mobile comes here

verloop van het aantal verbonden clients over de avond
De uitzending begon om 22:20 en eindigde 01:30

Met een deelname van meer dan 10% van de kijkers, zo'n 30.000 stemmen en zo'n 8.000 verzoeken was het programma weer populairder dan vorig jaar.

Vorig jaar lag het percentages iPads op 38%, dit jaar is het omhooggeschoten naar 54%.

De invloed van de kijker op de inhoud van het programma is de grote kracht van het Tweede Scherm. Met live polls kon gekozen worden uit 2 opties. In de grafiek zie je de deelname bij een aankondiging omhoogschieten.

Het Tweede Scherm van de Nacht van de Popmuziek is t/m zaterdag 27 oktober nog te bekijken op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in