De kracht van het Tweede Scherm


Voor het eerst meerderheid op de iPad
verloop van het aantal verbonden clients over de avond
De uitzending begon om 22:20 en eindigde 01:30
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet een deelname van meer dan 10% van de kijkers, zo'n 30.000 stemmen en zo'n 8.000 verzoeken was het programma weer populairder dan vorig jaar.
Vorig jaar lag het percentages iPads op 38%, dit jaar is het omhooggeschoten naar 54%.
De invloed van de kijker op de inhoud van het programma is de grote kracht van het Tweede Scherm. Met live polls kon gekozen worden uit 2 opties. In de grafiek zie je de deelname bij een aankondiging omhoogschieten.
Het Tweede Scherm van de Nacht van de Popmuziek is t/m zaterdag 27 oktober nog te bekijken op http://live.ntr.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid