Overslaan en naar de inhoud gaan

Topmarketeer Mathews weg bij Microsoft

Microsoft's wereldwijde marketingbaas Mich Mathews verlaat het concern komende zomer na meer dan twintig jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mathews heeft het wereldwijde marketingbudget van 1 miljard dollar onder haar hoede, inclusief de consumentenmerken Windows, Bing en xBox. Tegen Adage zegt ze dat het na meer dan twintig jaar 'waarin ik zo veel heb gedaan' tijd is voor iets anders. Een nieuwe uitdaging heeft ze nog niet. 'Microsoft was hoofdstuk 1 en het is tijd voor hoofdstuk 2.'

related partner content for mobile comes here

Mathews begon in 1989 bij en klom daar op via pr-functies naar uiteindelijk wereldwijde marketingbaas.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in