Overslaan en naar de inhoud gaan

Engels en Vijn in Cannes-jury

Vier Nederlandse juryleden worden dit jaar afgevaardigd naar het reclamefestival in Cannes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om Bas Engels (TBWA\Neboko) voor film, Yacco Vijn (Kong) voor Cyber, Olaf van der Geld (Tribal DDB) voor Direct en Thijs de Boer (UbachsWisbrun/JWT) voor Promo. Het aantal juryleden is

related partner content for mobile comes here

gelijk aan dat van vorig jaar.

Het aantal categorieën van het Festival blijft toenemen. Dit jaar is de Creative Effectiveness Lion toegevoegd als nieuwe prijs, bedoeld om creatief werk met bewezen impact te bekronen. Het brengt het totale aantal categorieën op dertien. Vorig jaar werd Film Craft toegevoegd en het jaar ervoor PR.

De Cannes-organisatie heeft wederom grote namen weten te strikken als juryvoorzitters. Zo is Tony Granger (global cco Young & Rubicam) voorzitter van de film- en printjury, Olivier Altmann (cco Publicis) van de outdoorjury, Nick Law (cco R/GA) van de Cyber-jury, Bob Scarpelli (chairman DDB) voor Titanium en Jean-Marie Dru (chairman TBWA\) voor de Creative Effectiveness-jury. Het Cannes-festival is van 19 tot 26 juni.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in