Telegraaf overweegt Spits-edities
Holding De Telegraaf overweegt edities voor Spits te maken, zoals een ZorgSpits voor de zorgsector en een editie voor studenten. Er wordt…
Volgens bestuurslid W. Kok dwingt de markt tot vernieuwing. ´Al zit vernieuwen niet in onze vezels´, zegt hij in De Volkskrant. Dit jaar maakt Spits (oplage 405.000) een bescheiden winstje. Ook als concurrent Metro er mee op zou houden, blijft de krant verschijnen. Spits heeft met 8,9 procent het op een na hoogste bereik onder 13- tot 49-jarigen, na De Telegraaf (16,4 procent), maar ruim voor het AD (7,8 procent). Advertenties in het niet op zaterdag verschijnende blad worden gemiddeld twee maal zoveel gelezen als in andere kranten. De Telegraaf Holding maakte vrijdag bekend dat de winst van 48,5 miljoen euro (2000) vorig jaar is omgeslagen naar een verlies van 29,5 miljoen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid