Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf overweegt Spits-edities

Holding De Telegraaf overweegt edities voor Spits te maken, zoals een ZorgSpits voor de zorgsector en een editie voor studenten. Er wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens bestuurslid W. Kok dwingt de markt tot vernieuwing. ´Al zit vernieuwen niet in onze vezels´, zegt hij in De Volkskrant. Dit jaar maakt Spits (oplage 405.000) een bescheiden winstje. Ook als concurrent Metro er mee op zou houden, blijft de krant verschijnen. Spits heeft met 8,9 procent het op een na hoogste bereik onder 13- tot 49-jarigen, na De Telegraaf (16,4 procent), maar ruim voor het AD (7,8 procent). Advertenties in het niet op zaterdag verschijnende blad worden gemiddeld twee maal zoveel gelezen als in andere kranten. De Telegraaf Holding maakte vrijdag bekend dat de winst van 48,5 miljoen euro (2000) vorig jaar is omgeslagen naar een verlies van 29,5 miljoen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in