Stop Aids Now! scoort met Facebook
46 duizend likes is de eindscore van de Stop Aids Now Suitcase campagne. Voor iedere like financiert de Postcode Loterij een condoom in Afrika.
Hoe meer likes, hoe meer condooms. En bij 10.000 digitale condooms heeft de Postcode Loterij toegezegd dit aantal nog eens te verdubbelen.
Met Nicolette Kluijver als boegbeeld in de campagne van Achtung! ging De Media Maatschap aan de slag om de koffer te vullen. Door inzet van advertising binnen Facebook werd de initiële doelstelling van tienduizend likes al binnen een dag gehaald.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDaarna werd de doelstelling opgeschoefd tot 40 duizend likes. Ook deze target is ruim gehaald. Bij het afsluiten van de campagne stond de teller op 46 duizend likes. Daarmee komt Stop Aids Now! met stip binnen in de top 20 van Nederlandse merken met het grootst aantal volgers.
In combinatie met voorlichting heeft Stop Aids Now! als doelstelling om hiv in Afrika terug te dringen.
Bureau: Achtung!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid