Overslaan en naar de inhoud gaan

Stop Aids Now! scoort met Facebook

46 duizend likes is de eindscore van de Stop Aids Now Suitcase campagne. Voor iedere like financiert de Postcode Loterij een condoom in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

46 duizend likes is de eindscore van de Suitcase campagne. Voor iedere like financiert de Postcode Loterij een condoom in Afrika.

related partner content for mobile comes here

Hoe meer likes, hoe meer condooms. En bij 10.000 digitale condooms heeft de Postcode Loterij toegezegd dit aantal nog eens te verdubbelen.
Met ging De Media Maatschap aan de slag om de koffer te vullen. Door inzet van advertising binnen Facebook werd de initiële doelstelling van tienduizend likes al binnen een dag gehaald.

Daarna werd de doelstelling opgeschoefd tot 40 duizend likes. Ook deze target is ruim gehaald. Bij het afsluiten van de campagne stond de teller op 46 duizend likes. Daarmee komt Stop Aids Now! met stip binnen in de met het grootst aantal volgers.

In combinatie met voorlichting heeft Stop Aids Now! als doelstelling om hiv in Afrika terug te dringen.

Bureau: Achtung!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in