Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste tv-commercial voor de hond

Nestlé Purina Petcare vertoont vanavond voor het eerst een commercial op de Nederlandse tv die speciaal is gemaakt voor de hond.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercial (voor het hondenvoer merk Beneful) bevat een aantal geluiden die de aandacht van de trouwe viervoeter trekken terwijl het baasje de reclame bekijkt. Bij de speciaal voor hondenoren bestemde geluiden gaat het om een combinatie van reguliere geluiden (zoals de piep van een badeend), een zachte, schrille ‘ping’ wat op diverse momenten in de commercial te horen is, tot en met ultrasone geluiden i (18.000 Herz) die alleen hoorbaar zijn voor honden.

related partner content for mobile comes here

De commercial was al op de buis in Duitsland en Oostenrijk en is volgens Nestlé Purina Petcare 'uitvoerig getest om te voorkomen dat het voor honden schadelijk zou zijn'.
De uitzending op de Nederlandse tv is vanavond tussen 18:00 en 22:30 op RTL en SBS. Bekijk en beluister de commercial

Aan de commercial is een . Door geluiden af te spelen kunnen hondeneigenaren ontdekken waar de hond op reageert. Door de juiste geluiden te selecteren, maakt de deelnemer kans op een jaar gratis Beneful.
Daarnaast heeft Neslé Purina Petcare een viraal filmpje gemaakt dat te vinden is op YouTube, en op de eigen website.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in