Sp!ts start cornercommunicatie
Sp!ts introduceert cornercommunicatie: een nieuwe schuine vorm van advertising in de hoeken waarbij de redactie qua opmaak gewoon doorloopt.
Hiermee wil de gratis krant de adverteerder de mogelijkheid bieden om nog creatiever te communiceren richting de 1,5 miljoen dagelijkse lezers. Cornercommunicatie is mogelijk in verschillende grootte en zowel op de voor- en achterpagina als op de binnenpagina’s. De primeur in Sp!ts heeft Levob bank & verzekeringen met een campagne inhakend op de Olympische spelen. Uitingen waarbij Levob de inhoud van de driehoeken laat inspelen op de actualiteit uit Athene.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens marketing manager Bart Mouter van Sp!ts, biedt zijn krant steeds meer nieuwe vormen van communicatie en deze driehoeksvorm ´is slechts een begin van een aantal nieuwe manieren van adverteren die Sp!ts vanaf begin september wil lanceren´.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid