Overslaan en naar de inhoud gaan

Rens Verweij stapt over van VICE naar Dept

De hoofd innovatie van VIRTUE, het in-house creatieve bureau van VICE, gaat bij Dept aan de slag als hoofd strategy.
rens
rens

Met Verweij haalt Dept naar eigen zeggen strategische, creatieve versterking in huis met ervaring op het werken voor (inter)nationale topmerken als Nike, Albert Heijn en booking.com. Verweij wordt een belangrijke schakel in bestaande klantteams zoals bol.com, maar gaat ook een rol spelen in het toevoegen van nieuwe merken aan het Dept klantportfolio.

related partner content for mobile comes here

Verweij was bijna zes jaar bij Vice werkzaam. 'Met Dept ga ik zonder twijfel een nieuw en bijzonder avontuur tegemoet. De mix van creativiteit, technologie en data onder één dak maakt dat we de industrie een nieuwe richting op kunnen sturen, en die energie voel je.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in