Opta beboet callcenter
Telecomtoezichthouder Opta heeft het bedrijf All4Call en zijn bestuurder een boete opgelegd van 280.000 euro voor het overtreden van het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het callcenter deed zich aan de telefoon voor als Zwitserse Consumentenvereniging en beloofde consumenten grote prijzen in ruil voor deelname aan verschillende loterijen. Zij werden benaderd via een automatisch oproepsysteem. Volgens de Opta heeft All4Call het spamverbod overtreden, omdat consumenten bij een dergelijke belcomputer vooraf geen toestemming geven om gebeld te worden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Opta besloot tot een onderzoek nadat er in de periode juli 2009 tot juni 2010 via de websites spamklacht.nl en consuwijzer.nl in totaal meer dan 1500 klachten waren binnengekomen over het bedrijf.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid