Overslaan en naar de inhoud gaan

Naomi van Stelten new business director Clever°Franke

Van Stelten was eerder werkzaam als directeur bij o.a. Johnny Wonder, Grrr en als client manager bij Mirabeau.
Clever
Clever

Naomi van Stelten is per 15 maart aangesteld als de new business director van data design en technology consultancy Clever°Franke. Van Stelten was eerder werkzaam als directeur bij o.a. Johnny Wonder, Grrr en als client manager bij Mirabeau.

related partner content for mobile comes here

'Met de brede ervaring van Naomi kunnen wij als bedrijf de volgende fase van groei in om onze opdrachtgevers nog beter van dienst te zijn', reageert mede-oprichter Thomas Clever.

Van Stelten: 'Wat mij aanspreekt aan Clever°Franke is de samenwerking van zeer getalenteerde design, technologie en data specialisten die uit complexe informatie, goed functionerende en aantrekkelijke producten weten neer te zetten. Hierdoor bieden ze unieke nieuwe data gedreven mogelijkheden voor hun opdrachtgevers.'

Clever°Franke ontwikkelde de afgelopen jaren grote data gedreven digitale platformen voor o.a. Warner Music Group, Elsevier (RELX) en Cisco Systems. Daarnaast ontwierp C°F ook de huisstijl voor de 2020 en 2021 editie van het Eurovisie Songfestival. Met vestigingen in Utrecht, Chicago en Dubai heeft het bedrijf een flinke groei doorgemaakt. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in