Overslaan en naar de inhoud gaan

Heleen Crielaard group marketing director bij Incentro

Crielaard, hiervoor werkzaam bij Rabobank, werkt als group marketing director direct samen met de board van de digitale dienstverlener.
Heleen Crielaard
Heleen Crielaard

Heleen Crielaard is per 1 maart aan de slag gegaan bij Incentro, een digitale dienstverlener die organisaties helpt bij hun digitale transformatie. Als group marketing director werkt Crielaard direct samen met de board van het bedrijf. 

related partner content for mobile comes here

Oud-topsporter Crielaard werkte bijna 14 jaar lang op verschillende marketing en communicatiefuncties binnen Rabobank, als laatste hoofd marketing retail. In 2019 vertrok zij bij de bank waarna zij advies- en interimfuncties vervulde bij de gemeente Rotterdam en Centrum voor Topsport en Onderwijs. 

Win-win

Crielaard zegt over haar nieuwe stap: 'Incentro is een leuk, jong, cultuurgedreven bedrijf met grote ambities voor groei. Incentro is op alle fronten anders dan de Rabobank en dat maakt het zo leuk. Ik kan veel brengen op het vlak van branding, marketing en communicatie en hoop zelf ook versneld de kansen van digitalisering en e-commerce tot mij te nemen. Win-win dus.'

Incentro werkt samen met bedrijven als Google, Commercetools, Mendix, Outsystems en UiPath en houdt zich onder meer bezig met het ontwerpen, ontwikkelen en beheren van websites, webshops en apps en het automatiseren van marketingactiviteiten en het reguleren van interne informatiestromen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in