Overslaan en naar de inhoud gaan

Martin Klok versterkt bureau Cohn & Wolfe

Eerder was hij consultant bij Winkelman Van Hessen en Linden & Barbosa.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

 

related partner content for mobile comes here

Bij het internationale , dat wereldwijd ruim 1.100 medewerkers en 50 kantoren telt, zal Martin Klok (29) zich gaan richten op digitale innovatie en communicatietrajecten voor diverse klanten in de Benelux.

‘Cohn & Wolfe kende ik van haar award-winnende campagnes, wereldwijde reputatie én van de uitverkiezing tot PR-bureau van het jaar in 2013. Ik heb er veel zin in om het team in Amsterdam te gaan versterken’, aldus Klok, die bij zijn vorige werkgevers onder meer werkte voor merken als Eneco, Flexa, Mars, PostNL, Rabobank en Tempo-Team.

Erik Graadt van Roggen, managing director: ‘Martin is na een stevige selectieprocedure als beste uit de bus gekomen. We hebben in hem de schaarse combinatie gevonden van ruime bureau-ervaring, strategisch denkvermogen en expertise op het gebied van spraakmakend digitaal werk.’

Klok kan direct aan de slag in het nieuwe onderkomen van Cohn & Wolfe. Het bureau heeft dit voorjaar, samen met GreyPossible en Axicom (alle onderdeel van WPP), haar intrek genomen in een nieuw pand in de Amsterdamse Houthavens.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in