Overslaan en naar de inhoud gaan

Managing director Perre van den Brink weg bij Virtue

Hij gaat voor zichzelf beginnen.
Perre
Perre

Perre van den Brink verlaat Virtue, het creatieve bureau van mediaplatform Vice. Daar is hij managing director Western-Europe. Het besluit nam hij een halfjaar geleden, Hij laat op LinkedIn weten toe te zijn aan een nieuwe uitdaging.

'De afgelopen jaren heb ik leidinggevende functies gehad bij Vice's creatieve bureau Virtue. Ik kwam elke dag graag naar mijn werk, had een mooi team en ben trots op de groei die we hebben bereikt. Maar intuïtief voelde ik de drang om verder te gaan en zelf iets te bouwen. Dus besloot ik mijn hart te volgen en precies dat te doen.'

Hij laat weten aan 'iets spannends' te werken, wat hij nog niet kan delen.

related partner content for mobile comes here

Van den Brink begon acht jaar geleden als head of content bij Vice en groeide door naar de (internationale) rol van managing director Virtue. Voor Vice was hij onder meer creative consultant voor producer/muzikant Junkie XL en deed hij marketing voor Diesel.

Virtue ontstond bij Vice enkele jaren geleden organisch als een full-service reclamebureau binnen het mediabedrijf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in