Overslaan en naar de inhoud gaan

Marit de Hoog impact marketingmanager The Humblebrag

Huidige aanbod bureau wordt uitgebreid.
Humblebrag
© Credit: Veronica Comin
Humblebrag
© Credit: Veronica Comin

The Humblebrag heeft Marit de Hoog aangetrokken als impact marketingmanager. Samen met managing partners Lucy von Sturmer en Jessica Hartley gaat ze bij het Amsterdamse bureau invulling geven aan een nieuw vakgebied.

The Humblebrag positioneert zich als 
thought leadership bureau dat een stem wil geven aan change-makers en creatieve vernieuwers.

related partner content for mobile comes here

Met de komst van De Hoog wordt het huidige aanbod van The Humblebrag verder uitgebreid. Hierbij wordt de invloed van earned media en owned content strategie ingezet om de zichtbaarheid en impact van change-makers, creatieve vernieuwers en merken te vergroten. Ook zet De Hoog marketingcampagnes op voor cliënten van The Humblebrag. Tot slot moet ze ook de impact van het bureau zelf op het sociaal-culturele vlak en het milieu vergroten.

De Hoog werkte voorheen voor Zoku en fotograaf Jimmy Nelson.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in