Overslaan en naar de inhoud gaan

Maartje Blijleven en Dorkas Koenen voorspellers bij Koffiedik Kijken 2020

De eerste sprekers voor Koffiedik Kijken 2020, dé nieuwjaarsbijeenkomst voor de marcom-branche , zijn bekend.
Maartje Blijleven Dorkas Koenen
Maartje Blijleven Dorkas Koenen

Digital community-expert Maartje Blijleven en Rabobank CMO-Dorkas Koenen wagen zich tijdens Koffiedik Kijken op 9 januari aan voorspellingen voor 2020. Koffiedik Kijken geldt al jarenlang als hét nieuwjaarsevenement waar toonaangevende sprekers van binnen en buiten het vak acte de présence geven. Uit de overtuiging dat het vak alleen verder komt door samen te werken bundelen IAA en Adformatie dit jaar de krachten met MWG, VEA en bvA. Hierdoor trapt de complete media, marketing- reclame en communicatiebranche het jaar gezamenlijk af.

related partner content for mobile comes here

Het thema is dit jaar dan ook Together to get there. De presentatie is in handen van Barbara Barend van Helden Magazine. Ook dit jaar vindt Koffiedik Kijken weer plaats in het Koninklijk Instituut voor de Tropen in Amsterdam.

Tijdens Koffiedik Kijken 2020 wordt het 'Gouden Koffiekopje' uitgereikt aan de beste voorspeller van 2019. Dit waren Hans Nyenhuis, Tim van der Wiel, Cornelie Weller en Jeroen Hubert. Ook reikt Adformatie de onderscheiding 'Person of the Year' uit, die vorig jaar ging naar Victor Knaap (MediaMonks).  

Over de sprekers

Maartje Blijleven (1979) is digital community expert, keynote-spreker en auteur van de Managementboek #1 bestseller We love communities. Ze bouwt al twee decennia aan succesvolle online communities, voor onder meer Endemol, KLM, Nationale Postcode Loterij, Heineken, Peugeot, Schiphol en Deloitte. Als mede-oprichter van IncludeNow. en WomenTalkTech weet ze hoe je een community begint en laat groeien. Met We love communities helpt ze ondernemers en professionals om succesvol te zijn met hun online community.

Dorkas Koenen RM (49) is sinds 2016 directeur marketing van de Rabobank en lid van het managementteam Retail Nederland.  Daarvoor was hij CMO bij Essent. Koenen heeft een brede achtergrond in marketing en communicatie, nationaal en internationaal. Hij startte zijn loopbaan als marketeer bijna 20 jaar geleden in de telecomindustrie bij Libertel, deed zijn eerste ervaring in de financiële dienstverlening op bij Fortis en werkte tussen 2006 en 2010 als Directeur Marketing voor Robeco Groep.

De complete line-up wordt binnenkort bekend gemaakt en kaarten bestellen kan hier

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in