Liberty Media biedt 14 miljard voor Vivendi-tak
Liberty Media heeft de beste papieren in handen om de Amerikaanse amusementstak van mediaconcern Vivendi Universal over te nemen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit meldt de Los Angeles Times. Mediamagnaat John Malone, topman van Liberty Media, zou er 14 miljard dollar over hebben. Het bod is exclusief Universal Music Group, want dat wil Vivendi graag behouden. De drie andere bieders zijn filmconcern Metro-Goldwyn-Mayer, Viacom en General Electrics NBC. Maar ze lijken minder kans te maken, omdat ze in tegenstelling tot Liberty Media slechts geïnteresseerd zijn in delen van de entertainmenttak.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid