Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN trekt commercial in na dood scouts

De nieuwe commercial van KPN, waarin kinderen te zien zijn die meedoen aan een dropping, is van de buis gehaald in verband met een dodelijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KPN vindt de reclame ongepast vanwege het noodlottige ongeval, die ook tijdens een dropping plaats had. KPN laat in de nieuwe commercials - gemaakt door TBWA\Neboko, zien dat mensen nauwelijks nog zonder internet kunnen. De spot met de dropping maakt onderdeel uit van een drieluik. De andere twee commercials zijn wel gewoon te zien.

related partner content for mobile comes here

Adformatie heeft de campagne met de dropping vrijdag op de voorpagina staan. Bij het ter perse gaan, was het nieuws van het terugtrekken van de commercial nog niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in