Overslaan en naar de inhoud gaan

Jelle Klerx verlaat Qmusic en Joe en wordt pr-manager bij Mediahuis Radio

Mediahuis Radio exploiteert de zenders Radio Veronica, 100%NL, Slam!, Sublime en Sunlite.
Jelle Klerx
Jelle Klerx

Na bijna zeven jaar verantwoordelijk te zijn geweest voor de pr van Qmusic en sinds kort Joe (DPG Media Radio) vertrekt Jelle Klerx per april naar Mediahuis Radio. Hij wordt daar pr-manager. Mediahuis Radio exploiteert de zenders Radio Veronica, 100%NL, Slam!, Sublime en Sunlite.

In zijn tijd bij Qmusic was Klerx onder andere verantwoordelijk voor de publiciteit en persrelaties van de radiozender, de programma's en dj's. Ook verzorgde hij de pr voor onder meer Het Geluid, de Foute 1500 en de bijbehorende Foute Party, concerten in 'the Qube', de Top 40 en de Qmusic Top 40 Awards.

Recentelijk was de publiciteit rondom de radiofrequentieveiling en de daaruit voortvloeiende lancering van nieuwe radiozender Joe een belangrijk onderdeel van zijn werkzaamheden. Voor de lancering van Joe was Klerx ook een tijdje betrokken als pr-manager bij DPG Entertainment, dat podcasts en videoseries produceert voor onder andere AD en NU.nl.
 

related partner content for mobile comes here

Mediahuis Radio is ontstaan uit de acquisitie van RadioCorp (100% NL, Slam! en Sunlite) en Radio Veronica. Mediahuis was al eigenaar van Sublime. Mediahuis is naast deze radiozenders ook eigenaar van de Telegraaf en NRC.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in