Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans van Walbeek VEA Legend, Marion Koopman voorzitter

Tim van der Wiel (GoSpooky) is benoemd tot Next Legend.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Marion Koopman is tijdens de Algemene Ledenvergadering van de VEA officieel benoemd tot voorzitter van de Vereninging van Communicatie Adviesbureaus. Eerder werd de kandidatuur van Koopman al bekendgemaakt. De CEO van Greenhouse Group is de eerste voorzitter uit die niet afkomstig is uit de hoek van traditionele reclamebureaus.

related partner content for mobile comes here

De VEA zet jaarlijks tijdens het Legends Diner jong en 'oud' talent in het zonnetje. Hans van Walbeek werd uitgeroepen tot VEA Legend. De oprichter van bekende reclamebureaus als PMSvW en Van Walbeek Etcetera (later bekend als Y&R en Etcetera) heeft volgens de VEA 'met het creatieve werk van zijn hand de Nederlandse bureauwereld naar een hoger plan heeft getrokken en internationaal aanzien heeft verworven.' Van Walbeek ziet reclame als “Een kwestie van adequaat opvallen”. Slogans van zijn hand zijn onder meer: ‘Die moet er hoognodig tussenuit’ (Gran Dorado) en ‘Postbank, als je van makkelijk houdt’.

Tim van der Wiel is uitgekozen tot VEA Next Legend en mag in 2018 als junior lid het VEA bestuur inspireren. De 20-jarige Van der Wiel is samen met Liam Tjoa oprichter van het bedrijf GoSpooky, wat Snapchatcampagnes en -strategieën voor onder andere Albert Heijn, Hema en Lowlands Festival maakt. Met de verkiezing van de Next Legend wil de VEA het belang van de ontwikkeling van jong talent in het reclamevak onderstrepen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in