Overslaan en naar de inhoud gaan

Duo Talpa Social bundelt krachten in media-advies

Suzanne Pronk en Annemarieke van Felius – Loderus vertrokken recent bij Talpa Network en blijven samenwerken als zakelijke partners.
Annemarieke van Felius–Loderus (l) en Suzanne Pronk
Annemarieke van Felius–Loderus (l) en Suzanne Pronk
Annemarieke van Felius–Loderus (l) en Suzanne Pronk
Annemarieke van Felius–Loderus (l) en Suzanne Pronk

Mediaprofessionals Suzanne Pronk en Annemarieke van Felius–Loderus blijven na hun vertrek bij Talpa Network samenwerken als zakelijke partners en gaan merken en personen adviseren in media en contentmarketing. Beiden doen dat eerst vanuit hun eigen bedrijf als zelfstandig ondernemers. Pronk vanuit Buro Blend en Van Felius–Loderus vanuit De Social Boerderij.

related partner content for mobile comes here

Pronk en Van Felius-Loderus werkten allebei bij Talpa Social (Pronk was er VP). Ze vertrokken afgelopen zomer na de reorganisatie als gevolg van de coronacrisis. 

Met meer dan 20 jaar ervaring in de mediawereld en het digitale landschap zijn ze nu inzetbaar als adviseur en voor interim-management. Pronk werkte eerder voor onder meer iProspect, G+J en IDTV, Van Felius-Loderus voor onder meer Reed Elsevier en RTL Nederland.

De twee zijn op 1 september al direct samen gaan werken voor een nieuw te lanceren streamingdienst waar infotainment en entertainment bij elkaar moeten komen. Zij gaan daarvoor de organisatiestructuur mede helpen opzetten en werken aan de merkpropositie en contentstrategie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in