Dove spotjesstrijd van Unilever


Unilever kondigt op Dove.us een wedstrijd aan voor bezoekers van de site die tv-spotjes mogen insturen. De winnende reclame wordt in ieder geval uitgezonden tijdens de uitreiking van de Academy Awards
Op 25 februari 2007. Het geheel draait in een gesponsorde omgeving bij AOL.
De hele wedstrijd staat helder uitgetekend op Dovecreamoil.living.aol.com. Bij mij doet die site het in Firefox niet goed, in Internet Explorer in elk geval wel. De winnaar krijgt de 30 seconden roem tijdens de Oscaruitreiking op ABC.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet is voor de vernieuwde Dove Cream Oil Body Wash. Lekker goedkoop om zo aan je reclame te komen? Reclamebureaus buitenspel?
Tsja, als bureau kun je natuurlijk gewoon meedoen. Wel onder een schuilnaam uiteraard om eeuwige hoon te voorkomen mocht een amateur het beter doen dan jij.
Goedkoop? Uiteindelijk heeft kwaliteit altijd een prijs. Maar amateurtalent is goedkoper, want wordt met aandacht betaald. Dat zie je ook bij blogs tegenover professionele journalistiek: net zo goed of beter soms en goedkoper gevuld.
Lijkt me trouwens nog knap moeilijk voor een amateur om het zijdezachte imago van Dove in een geschikt spotje te vangen. YouTube films zijn vooral lollig en bij een smeersel is toch één-twee-drie niet zo veel lol te bedenken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid