Overslaan en naar de inhoud gaan

Dove spotjesstrijd van Unilever

Unilever kondigt op Dove.us een wedstrijd aan voor bezoekers van de site die tv-spotjes mogen insturen. De winnende reclame wordt in ieder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever kondigt op een wedstrijd aan voor bezoekers van de site die tv-spotjes mogen insturen. De winnende reclame wordt in ieder geval uitgezonden tijdens de uitreiking van de Academy Awards
Op 25 februari 2007. Het geheel draait in een gesponsorde omgeving bij AOL.

related partner content for mobile comes here

De hele wedstrijd staat helder uitgetekend op . Bij mij doet die site het in Firefox niet goed, in Internet Explorer in elk geval wel. De winnaar krijgt de 30 seconden roem tijdens de Oscaruitreiking op ABC.

Het is voor de vernieuwde Dove Cream Oil Body Wash. Lekker goedkoop om zo aan je reclame te komen? Reclamebureaus buitenspel?

Tsja, als bureau kun je natuurlijk gewoon meedoen. Wel onder een schuilnaam uiteraard om eeuwige hoon te voorkomen mocht een amateur het beter doen dan jij.

Goedkoop? Uiteindelijk heeft kwaliteit altijd een prijs. Maar amateurtalent is goedkoper, want wordt met aandacht betaald. Dat zie je ook bij blogs tegenover professionele journalistiek: net zo goed of beter soms en goedkoper gevuld.

Lijkt me trouwens nog knap moeilijk voor een amateur om het zijdezachte imago van Dove in een geschikt spotje te vangen. YouTube films zijn vooral lollig en bij een smeersel is toch één-twee-drie niet zo veel lol te bedenken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in