
De Digital Platforms van Mediahuis breiden uit met een eigen social team onder leiding van Boyan van der Heijden. Anisa Boonman is begonnen als content creator. Met hun kennis en ervaring moeten zij de platforms verder versterken.
De Digital Platforms bestaan uit de merken Manners, NSMBL, J/M Ouders, Famme, Bedrock, Want en Culy. Ook de sociale media van Metro neemt het team voor hun rekening.
Vacatures
Medewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS InstituteClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalVan der Heijden werkte eerder bij de NPO, waar hij zeven jaar heeft gewerkt als redacteur en social media-specialist. Boonman was hiervoor online marketeer in de culturele sector en content creator bij EO Hoedan, een online platform voor twintigers.
'Met ons inhouse social team versterken we de Digital Platforms en verbreden we onze online contentstrategie', zegt Jana Witteman, innovatiestrateeg bij de Digital Platforms. 'We bedienen bestaande doelgroepen én boren nieuwe doelgroepen aan om aan de digitale Mediahuis-merken te verbinden.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid