Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale platforms Mediahuis krijgen inhouse social team

Het eigen social team komt onder leiding van Boyan van der Heijden. Anisa Boonman is begonnen als content creator.
Mediahuis social team
Mediahuis social team

De Digital Platforms van Mediahuis breiden uit met een eigen social team onder leiding van Boyan van der Heijden. Anisa Boonman is begonnen als content creator. Met hun kennis en ervaring moeten zij de platforms verder versterken.

related partner content for mobile comes here

De Digital Platforms bestaan uit de merken Manners, NSMBL, J/M Ouders, Famme, Bedrock, Want en Culy. Ook de sociale media van Metro neemt het team voor hun rekening.

Van der Heijden werkte eerder bij de NPO, waar hij zeven jaar heeft gewerkt als redacteur en social media-specialist. Boonman was hiervoor online marketeer in de culturele sector en content creator bij EO Hoedan, een online platform voor twintigers. 

'Met ons inhouse social team versterken we de Digital Platforms en verbreden we onze online contentstrategie', zegt Jana Witteman, innovatiestrateeg bij de Digital Platforms. 'We bedienen bestaande doelgroepen én boren nieuwe doelgroepen aan om aan de digitale Mediahuis-merken te verbinden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in