Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumenten blijven somber

Het CBS meldt dat consumenten somber blijven over de economie en hun portemonnee.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In augustus komt de indicator van CBS uit op min 32, en dat is net zoveel als in juli.

related partner content for mobile comes here

Nog steeds wordt gewacht met het doen van grote aankopen. De consumentenbestedingen dalen hierdoor al meer dan een jaar.

In juni bereikte het consumentenvertrouwen een dieptepunt van min 40. De laatste keer dat het consumentenvertrouwen een postief cijfer had, was in september 2007.

Het CBS komt tot dit cijfer door iedere maand te bellen met ongeveer duizend huishoudens. Die krijgen dan vragen over hun portemonnee en koopbereidheid, en wat zij van de Nederlandse economie vinden.

Bron: NOS

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in