Overslaan en naar de inhoud gaan

Break Out! verdwijnt, Spam verschijnt

Sanoma Uitgevers trekt de stekker uit Break Out! en lanceert op 10 april een nieuw crossmediaal ‘jongerenconcept’ genaamd Spam. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Spam moet gaan over muziek, celebrities, sex en trends met de nadruk op de jongeren zelf. Het eerste nummer verschijnt in een oplage van 400.000, daarna zegt Van der Louw ‘tevreden te zijn als we er minimaal 60.000 kunnen verkopen’.

related partner content for mobile comes here

Spam gaat over muziek, film, celebrities, trends, liefde en sex, maar met name over jongeren zelf zegt Van der Louw. Heel anders dan Break Out! stelt Van der Louw, waarvan volgens hem de oplage niet voor niets zo is gekelderd.

‘Net als de Hitkrant draaide Break Out! om nieuwtjes over sterren. Terwijl sterren steeds minder aanwezig zijn, omdat iedereen een ster kan worden. Daarnaast leest deze doelgroep nieuwstjes liever op internet.’

Spam gaat 1,99 euro kosten. Debby Nobel wordt hoofdredacteur van het blad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in