Break Out! verdwijnt, Spam verschijnt


Spam moet gaan over muziek, celebrities, sex en trends met de nadruk op de jongeren zelf. Het eerste nummer verschijnt in een oplage van 400.000, daarna zegt Van der Louw ‘tevreden te zijn als we er minimaal 60.000 kunnen verkopen’.
Spam gaat over muziek, film, celebrities, trends, liefde en sex, maar met name over jongeren zelf zegt Van der Louw. Heel anders dan Break Out! stelt Van der Louw, waarvan volgens hem de oplage niet voor niets zo is gekelderd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Net als de Hitkrant draaide Break Out! om nieuwtjes over sterren. Terwijl sterren steeds minder aanwezig zijn, omdat iedereen een ster kan worden. Daarnaast leest deze doelgroep nieuwstjes liever op internet.’
Spam gaat 1,99 euro kosten. Debby Nobel wordt hoofdredacteur van het blad.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid