Overslaan en naar de inhoud gaan

10 marketingregels voor de supermarkt

Supermarkten moeten effectiever marketen, vindt retailgoeroe Bob Meyer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Supermarkten zijn goed in het meten van hun campagneresultaten, maar slecht in account planning, branding en “in de hoofden van de consument kijken”, meent Bob Meyer, baas van reclamebureau Meyer & Wallis in Indianapolis.

related partner content for mobile comes here

Het is een nog incestueuze branche, zegt hij, en dat komt omdat er geen opleiding voor is, de branche heeft zichzelf opgeleid. Daarom heeft iedereen het zelfde perspectief. De supermarktbranche moet uit zijn ‘comfort zone’ komen, en de volgende tien regels toepassen:

Bron: Progressive Grocer

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in