10 marketingregels voor de supermarkt
Supermarkten moeten effectiever marketen, vindt retailgoeroe Bob Meyer.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Supermarkten zijn goed in het meten van hun campagneresultaten, maar slecht in account planning, branding en “in de hoofden van de consument kijken”, meent Bob Meyer, baas van reclamebureau Meyer & Wallis in Indianapolis.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het is een nog incestueuze branche, zegt hij, en dat komt omdat er geen opleiding voor is, de branche heeft zichzelf opgeleid. Daarom heeft iedereen het zelfde perspectief. De supermarktbranche moet uit zijn ‘comfort zone’ komen, en de volgende tien regels toepassen:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Progressive Grocer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid