Viral van de week: Feel-good kerstviral van Air New Zealand
Mediabedrijf LifeHunters kiest de viral van de week.
Het is bijna einde jaar dus strijden ook de global adverteerders weer om 'het ultieme kerstgevoel'. Air New Zealand komt met deze geniale film waarin de Kerstman een fout maakt en de lijst met stoute kinderen naar het verkeerde kind stuurt. Uiteindelijk wordt een heuse NAVO-top van kinderen belegd waarin wordt besloten om alle kinderen naar Nieuw Zeeland te halen, zodat ze daar ongestoord Kerst kunnen vieren. Een schattige feel-good commercial met bijna 1 miljoen views.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidTjonge, wat een 'geniale' film. En al 1 miljoen views!
Het aantal views, dames en heren, zegt nog niets over wat het voor het merk doet.
Zo is het filmpje van de Koreaanse band Gangnam Style meer dan 3 miljard keer bekeken en wie heeft daarna nog iets over deze groep gehoord?
En over genialiteit; dat is een mening (n=1). Je kunt dan beter kiezen voor het Britse warenhuis Lewis die van hun kerstcommercial een traditie hebben gemaakt (https://www.youtube.com/watch?v=mNbSgMEZ_Tw) en dat - eerlijk zijn - beter is gemaakt.