Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: Contentmarketing volgens NASA

Nasa pakt weer uit, dit keer met een minidocu over de maan.

Als contentmarkeer bij NASA heb je een wel heel toffe job. Je werkt bij een van de meest bijzondere bedrijven ter wereld en mag films die veel worden bekeken, over de Zuidpool, de sterren of ons zonnestelsel. Deze minidocu gaat over de maan, is geschoten in 4K en werd ruim 1 miljoen keer bekeken. Daarmee is het de viral van de week. 

related partner content for mobile comes here

Social video bureau LifeHunters kiest wekelijks de viral van de week: Een case die hun inspireerde, liet lachen of aanzette tot denken.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in