Overslaan en naar de inhoud gaan

Rotterdamse metro getransformeerd tot Soul Train uit 'Beetlejuice Beetlejuice'

Samenwerking Fanta, Warner Bros. Discovery, EssenceMediaCom en CS Digital.
Fanta Beetlejuice
Fanta Beetlejuice

Na de AI morphing-campagne in Amsterdam komen Fanta, Warner Bros. Discovery en EssenceMediaCom opnieuw met een promotie van de bioscoopfilm “Beetlejuice Beetlejuice”. In samenwerking met CS Digital Media is in Rotterdam een volledig 'Beetlejuice'-bestickerde metro te zien die tot 1 november rondrijdt op het RET-netwerk.

related partner content for mobile comes here

In 'Beetlejuice Beetlejuice' ontdekt de familie Deetz per ongeluk een poort naar het hiernamaals, wat leidt tot hilarische chaos met de komst van Beetlejuice. De film is sinds 5 september in de Nederlandse bioscopen te zien. Deze bestickerde metro maakt deel uit van de grootschalige promotie van de nieuwe komische bioscoopfilm van Warner Bros Discovery. Fanta heeft daarnaast speciale Halloween-verpakkingen geïntroduceerd, versierd met Beetlejuice-personages, onder wie Michael Keaton, Winona Ryder en Jenny Ortega.

QR-code

De metro bevat een QR-code, net als de Fanta-blikjes. Reizigers kunnen deze scannen voor toegang tot exclusieve ervaringen, waaronder de kans om bioscoopkaartjes voor de film en tickets voor Walibi te winnen.

Anouk van Huissteden, brand manager van The Coca-Cola Company: 'De enige echte Soul Train uit de film, rijdt nu door Rotterdam. Met de branded metro die door Rotterdam rijdt, dompelen we consumenten volledig onder in Fanta Beetlejuice. Zowel de voorbijgangers als de passagiers, maar ook de binnenkant van de metro is volledig in stijl.'

Mark Veenman, coo van CS Digital Media: 'Met 138 km aan metrolijnen is deze Fanta Beetlejuice metro niet alleen door de reizigers te aanschouwen. De gehele maand oktober is de metro ook binnen het landschap van de metropoolregio Rotterdam en Den Haag te zien.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in