Overslaan en naar de inhoud gaan

Omroep Zwart parachuteert zich met Instagram-campagne

Grote groep Nederlanders roept op lid te worden, ook merken als Tony's, Daily Paper, TopNotch en Paradiso hebben zich verbonden.
De oproep op Insta
De oproep op Insta

‘Wakker?’ Met die vraag heeft de nieuwe omroep Zwart zich vanmiddag geparachuteerd op Instagram. De post werd geplaatst door een grote groep bekende Nederlanders met daarbij een eigen foto. 'Hoe snel hebben we een nieuwe omroep gestart, denk je? Word lid @omroepzwart #zwart'.

related partner content for mobile comes here

Onder hen Akwasi, rapper Bizzey, die zich vandaag ook tegen de coronamaatregelen uitsprak met #ikdoenietmeermee, Jordi van de Bovenkamp van MediaMonks, Baba Touré van Hammerfest Agency, influencer Jamie Li, Leroy Aznam. 

Op de website van de nieuwe omroep, uiteraard geheel in het zwart, knalt met gele letters de tekst: 'Een klapper van een nieuwe omroep. Waar iedereen wordt gehoord, en iedereen wordt gezien. Vandaag beginnen we. Wakker? Word lid.' 

Tweede omroep

Achter de lanceringscampagne van de nieuwe omroep zitten de bureaus Hammerfest, MediaMonks, Buutvrij for Life en Wefilm. Ook hebben merken als Tony's Chocolonely, Melkweg, Daily Paper, Topnotch en Paradiso zich aan het initiatief verbonden. 

Het is de tweede omroep die in korte tijd een gooi doet om het publieke bestel in te gaan. Eerder kwam Omroep Groen met de ledenwerfcampagne ‘Aarde zoekt leden, gemaakt door KesselsKramer.

De lancering van Omroep Zwart wordt gefaseerd gevoerd, donderdag komt Omroep Zwart met zijn campagnefilm en benadert het de 'gewone' media.  

Lees ook [update]: Nieuwe Omroep Zwart is live en presenteert campagnefilm 

Jordi van de Bovenkamp van Mediamonks op Insta
Jordi van de Bovenkamp van Mediamonks op Insta
merken
de merken
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in