Het Prins Bernhard Cultuurfonds stimuleert studenten hun droom na te jagen
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
![Campagne uiting Het Prins Bernhard Cultuurfonds](https://static.adformatie.nl/cropped/0ad9d1e7-0d83-5bec-9a86-49d9c0a450f0/article/cb/02/cb02f5fb-e515-4696-bd60-4665167fa21d/opening_image/opening_image_hero/LinkedIN_01_3.png.jpg)
![Campagne uiting Het Prins Bernhard Cultuurfonds](https://static.adformatie.nl/cropped/0ad9d1e7-0d83-5bec-9a86-49d9c0a450f0/article/cb/02/cb02f5fb-e515-4696-bd60-4665167fa21d/opening_image/opening_image_hero/LinkedIN_01_3.png.jpg)
Studeren in het buitenland. Het is een droom van veel jongeren. Een droom die hen in aanraking brengt met spectaculaire avonturen, indrukwekkende gebeurtenissen, onbekende culturen en bijzondere plekken. Maar hoe realiseer je zo’n droom? Waar moet je beginnen? Dat lijkt soms erg lastig, maar het antwoord is eigenlijk heel simpel. Je begint bij het begin.
Het Prins Bernhard Cultuurfonds helpt studenten met het zetten van de eerste stappen richting hun droom, middels de cultuurfondsbeurs. Een studiebeurs speciaal voor studenten die verder willen studeren in het buitenland. Met vrijwel elke studie kun je je aanmelden. Van een bachelor aan de kunstacademie tot een master geneeskunde. Oftewel: verder studeren in het buitenland begint bij een cultuurfondsbeurs.
Studenten kunnen nog inzenden t/m 1 april a.s. via www.cultuurfonds.nl/beurs
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid