Overslaan en naar de inhoud gaan

Het Prins Bernhard Cultuurfonds stimuleert studenten hun droom na te jagen

Mensch Creative Agency ontwikkelt campagne.
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Campagne uiting Het Prins Bernhard Cultuurfonds
Campagne uiting Het Prins Bernhard Cultuurfonds

Studeren in het buitenland. Het is een droom van veel jongeren. Een droom die hen in aanraking brengt met spectaculaire avonturen, indrukwekkende gebeurtenissen, onbekende culturen en bijzondere plekken. Maar hoe realiseer je zo’n droom? Waar moet je beginnen? Dat lijkt soms erg lastig, maar het antwoord is eigenlijk heel simpel. Je begint bij het begin.

Het Prins Bernhard Cultuurfonds helpt studenten met het zetten van de eerste stappen richting hun droom, middels de cultuurfondsbeurs. Een studiebeurs speciaal voor studenten die verder willen studeren in het buitenland. Met vrijwel elke studie kun je je aanmelden. Van een bachelor aan de kunstacademie tot een master geneeskunde. Oftewel: verder studeren in het buitenland begint bij een cultuurfondsbeurs.

Studenten kunnen nog inzenden t/m 1 april a.s. via www.cultuurfonds.nl/beurs

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in