Overslaan en naar de inhoud gaan

Lexence komt ter zake

Mensch ontwikkelt nieuwe corporate positionering en visual brand identity.
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder

Na een bureauoriëntatie in de zomer van 2021 heeft Lexence advocaten en notarissen creative agency Mensch ingeschakeld voor het aanscherpen van de corporate positionering, het ontwerpen van een nieuwe visual brand identity en het ontwikkelen van een employer branding campagne. Lexence, opgericht in 1992 en gevestigd aan de Zuidas, is een top 15 kantoor, telt ruim 95 advocaten en notarissen een heeft specifieke expertise op 10 rechtsgebieden. 

Vandaag 1 februari bestaat Lexence 30 jaar en wordt het resultaat en de positionering, die ook 30 jaar geleden al kenmerkend was, gevierd tijdens een groot intern digitaal evenement. 

Joep Janssen (marketing manager Lexence): ‘Wij zijn als Lexence persoonlijk en to the point. Juist dit specifieke karakter van ons merk stellen we nu opnieuw centraal.’

Jack de Graaff (managing partner Mensch): 'In de conclusie van de brand movie komt alles samen: Lexence .Ter zake. Lexence  staat voor de nieuwe zakelijkheid en onderscheidt zich hiermee, ook op de arbeidsmarkt.’

Lexence logo

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in