Overslaan en naar de inhoud gaan

DPG Media komt met krantencampagne 'Lees je rijk'

'Consumenten hebben niet altijd een merkvoorkeur voor één krant.'
krantnl
krantnl

Voel je rijker door het lezen van een krant; ‘Lees je rijk’, is het nieuwe thema van de campagne van de elf krantentitels van DPG Media, Krant.nl. De uitgever hoopt er proefabonnementen mee te werven van vier tot acht weken.

related partner content for mobile comes here

In de campagne zien we een krantenlezer die al dansend door verschillende actualiteiten heen beweegt en op verrassende plekken terechtkomt.

Marketingmanager Cornel van Buuren van DPG Media: 'Al enkele jaren gelden hebben wij ervoor gekozen om onze breder portfolio aan titels ook samen te vermarkten. Het inzicht hierbij is, dat veel consumenten interesse hebben in het actief volgen van nieuws. Maar zij hebben daarbij vaak niet gelijk een merkvoorkeur. Op deze manier geven we de consument de mogelijkheid om eerst een titel te ervaren en dan bij gebleken klik, zijn of haar keuze te maken.'

Credits

DPG Media: Dennis Brouwer/Cornel van Buuren
Concept: naar idee van reclamebureau Shoq
Copy:  Cornel van Buuren/Esther Nanninga|
Regie Radio/TV:  David van der Vegte
Producer Radio/TV: Cees Clous/Pascal Hielkema
Creatie print/EM : Edwin WesterbeekCreatie online: Punktlich
Media & inkoop: Gwendolyn Kleinjan & Erika Keizer i.s.m. Mindshare & Pink

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in