Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands Dagblad lanceert allereerste tv-campagne

De krant positioneert zichzelf als 'De kwaliteitskrant van christelijk Nederland.' De campagne is gemaakt door ClubgeistBVH.
Nederlands Dagblad
Nederlands Dagblad

Op maandag 10 februari lanceert het Nederlands Dagblad zijn nieuwe televisiecampagne. Het is de eerste keer dat deze christelijke krant met een campagne op tv is.

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat uit een 50” commercial en een 10” tag-on. Ze worden op NPO 1, 2 en 3 uitgezonden, met name rondom actualiteitenprogramma’s. Parallel aan de tv-campagne wordt er een omvangrijke DM-campagne gevoerd in verschillende christelijke titels.

In deze campagne positioneert het Nederlands Dagblad zich als ‘De kwaliteitskrant van christelijk Nederland.” De krant voor mensen die zich onomwonden ‘christen’ noemen, maar tegelijkertijd met beide benen midden in de maatschappij staan. Of, zoals in de voice-over wordt gezegd: “…Mensen die geloven, maar niets zomaar aannemen. Voor die mensen maken wij een krant”.

Credits:
Bureau:ClubgeistBVH
Creatie: Maarten Bakker en Peter van Zijp
RTV bureau: Kim Blokland

Verantwoordelijk bij ND: Johan Wondergem
Regisseur: Wim van der Aar
Producer:Judith Engels
Mediabureau: Zigt

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in