Overslaan en naar de inhoud gaan

Walibi, Oatly en Storytel kiezen een nieuw bureau

De Creatieve Directie, PHD en Mediaxplain* hebben een pitch gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Walibi Holland kiest De Creatieve Directie

Pretpark Walibi gaat verder met het thema ‘hardgaan’ na de pitch van De Creatieve Directie. Mike de Haas, creative partner bij het bureau: ‘Wij geloven nog steeds in dit thema. Met die overtuiging zijn we de pitch ingegaan. En dat was precies waar de klant naar op zoek was.’

Het thema moet aantonen dat het park meer te bieden heeft dan alleen snelle en harde attracties. ‘We willen laten zien dat Walibi Holland niet alleen voor thrill seekers is’, aldus Mascha van Till-Taminiau, directeur van Walibi. 
 

related partner content for mobile comes here

Oatly kiest voor PHD

Het Zweedse bedrijf Oatly, dat verantwoordelijke havermoutdrankjes produceert, brengt zijn mediaplanning onder bij PHD. PHD gaat voor het merk aan de slag in Engeland, Duitsland, Zweden, Denemarken, Finland, Noorwegen, Spanje en Nederland. Andere Europese landen zullen volgen bij verdere expansie van het merk.

Storytel kiest Mediaxplain*

Storytel, de digitale abonnementsdienst voor audioboeken en e-books, gaat een partnership aan met Mediaxplain*. Het bureau gaat Storytel helpen bij het vinden van de juiste mediamix en het vertellen van verhalen middels pr.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in