Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: de #QuarantinePillowChallenge

Socialmediabureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
@fredvanleer
@fredvanleer - #QuarantinePillowChallenge
@fredvanleer
@fredvanleer - #QuarantinePillowChallenge

We zitten binnen. Al bijna vier weken. Naast eten, werken, slapen, vervelen we ons voornamelijk. Netflix is uitgespeeld, de puzzels zijn gelegd en de spelletjes met kinderen/huisgenoten/je spiegelbeeld zijn ook wel uitgespeeld. Wat doe je dan? Juist, je creativiteit neemt de vrije loop en je gaat je vermaken met… de spullen die je vindt in je huis. Zoals een verdwaalde riem. En dat ding waar je de hele nacht, én nu ook dag, toch al op ligt: je kussen! There comes in; de #QuarantinePillowChallenge.

related partner content for mobile comes here

Op het moment dat je jezelf toch onder de douche hebt weten te zetten en je je zoveelste bank-outfit uit de kast hebt getrokken, zie je het kussen liggen. “Hoe zou dát mij eigenlijk staan…?” En jawel, ceintuurtje erom, camera erbij: good to go. Want verder dan een foto van je voorkant komt je Instagram fanbase (en de rest van de wereld) op dit moment toch niet.

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van socialmedia-strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in