Overslaan en naar de inhoud gaan

Diederik Breijer weg bij Morgenfrisk, Nathalie Peters en Marc Gooijer gaan door

Breijer vertrekt al na drie maanden bij de startup. 'Door de coronacrisis hebben bedrijven een andere focus.'
Morgenfrisk
Morgenfrisk met vlnr Peters, Breijer en Gooijer
Morgenfrisk
Morgenfrisk met vlnr Peters, Breijer en Gooijer

Diederik Breijer heeft ‘in goed overleg’ besloten na drie maanden te vertrekken als medeoprichter van Morgenfrisk. Samen met Nathalie Peters (net als Breijer afkomstig van IPG Mediabrands) en Marc Gooijer (ex-Talpa Network) begon hij in januari het bedrijf dat merken moet helpen met ‘in-housing’ van (digitale) marketingactiviteiten. Breijer ziet door de coronacrisis momenteel te weinig kansen voor Morgenfrisk.
 


 

related partner content for mobile comes here

Andere prioriteiten

Breijer: ‘Wat drie maanden geleden begon met veel potentie, in een wereld vol energie en groei, is nu helaas een totaal andere wereld geworden met andere zorgen en prioriteiten. Ik geloof nog steeds in de visie van Morgenfrisk, maar door de coronacrisis hebben bedrijven een andere focus. De groei die ik voor ogen had met Morgenfrisk zal daardoor veel langer uitblijven dan waar mijn ambitie ligt. Om die reden heb ik in goed overleg besloten uit Morgenfrisk te stappen.’

 

Goede richting

Nathalie Peters en Marc Gooijer gaan met zijn tweeën door, met dezelfde filosofie. Peters laat weten het snelle vertrek van Breijer te betreuren. ‘Maar de propositie en richting zijn goed en we gaan met zijn tweeën door op de ingeslagen weg. Marc en ik zijn complementair aan elkaar. We geloven erin dat bedrijven hun digitale assets meer dan ooit op orde moeten krijgen en hier zelf in controle over willen hebben. Wij kunnen ze daar bij helpen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
fred

Dat was een bla mandag

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in