Overslaan en naar de inhoud gaan

Véronique Swinkels stopt als directeur BBK/Door Vriendschap Sterker

Ze was 21 jaar aan bureau verbonden, Marc den Hertog volgt haar op.
Miniatuurvoorbeeld
Véronique Swinkels en Marc den Hertog
© Twitter, Véronique Swinkels, Marc den Hertog
Miniatuurvoorbeeld
Véronique Swinkels en Marc den Hertog
© Twitter, Véronique Swinkels, Marc den Hertog

Véronique Swinkels stopt als algemeen directeur van BBK/Door Vriendschap Sterker, het bureau dat 'communicatiecampagnes voor wereldverbeteraars' maakt. Swinkels gaat na 21 jaar fulltime BBK/Door Vriendschap Sterker meer tijd vrijmaken voor eigen projecten. Ze blijft als strategy partner en aandeelhouder betrokken bij het bureau.

related partner content for mobile comes here

Swinkels draagt haar functie over aan Marc den Hertog, die sinds 2010 als copywriter verbonden aan BBK/Door Vriendschap Sterker en in 2013 creatief directeur werd. Hij wordt naast algemeen directeur ook aandeelhouder in het bureau.

Positioneringsvraagstuk

BBK/Door Vriendschap Sterker is in 1969 opgericht. Het is een van de eerste bureaus in Nederland dat zich toelegde op communicatie voor maatschappelijke organisaties. Swinkels begon in 1997 bij BBK als adviseur en werd in 2009 algemeen directeur.

Swinkels gaat haar horizon verbreden: ‘De afgelopen jaren ben ik betrokken geweest bij veel internationale projecten op het snijvlak van ondernemerschap, duurzaamheid en sociale innovatie. Daar wil ik mee verder en daar ga ik de komende periode meer tijd in investeren.’

Swinkels blijft zich bij BBK/Door Vriendschap Sterker bezighouden met positioneringsvraagstukken op het gebied van duurzaamheid en het faciliteren van creatieve processen. Swinkels: ‘Het bureau bestaat volgend jaar 50 jaar. Dat wil ik niet missen. We brengen op dit moment het verhaal van 50 jaar maatschappelijke communicatie in kaart en vormen een visie op de toekomst.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in