Twee creatieven doneren hun salaris aan het goede doel


Ingmar Larsen en Huub van Veenhuijzen hebben het concept 'Creatives for Charity' opgericht. Dit komt op het volgende neer: de twee gaan in december de helft van hun salaris schenken aan het goede doel. Het is de eerste keer dat zij hiermee aan de slag gaan. Volgend jaar willen ze een platform optuigen.
‘December is een fijne maand met familie, vrienden en feesten. Maar kerst is niet voor iedereen een feestje. Daar willen wij verandering in brengen. Wij bedenken creatief werk voor merken of bureaus en doneren de opbrengst aan het goede doel’, zegt Larsen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe freelancers hebben een Instagrampagina opgezet zijn op zoek naar opdrachtgevers (merken en bureaus). ‘Volgend jaar willen we een platform opzetten. Hier kunnen freelancers, goede doelen en opdrachtgevers zich aanmelden. We hopen dat Creative for Charity uitgroeit tot een jaarlijks terugkerend project.'
De creatieven hanteren een uurtarief van 90 euro per uur persoon. En opdrachtgevers kunnen zelf kiezen naar welk goede doel het geld gaat.
Bureaus en merken kunnen contact opnemen via Instagram of creativeforcharity@gmail.com.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid