Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee creatieven doneren hun salaris aan het goede doel

Het team gaat in december voor merken en bureaus aan de slag en schenkt de helft van de opbrengsten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ingmar Larsen en Huub van Veenhuijzen hebben het concept 'Creatives for Charity' opgericht. Dit komt op het volgende neer: de twee gaan in december de helft van hun salaris schenken aan het goede doel. Het is de eerste keer dat zij hiermee aan de slag gaan. Volgend jaar willen ze een platform optuigen.

related partner content for mobile comes here

‘December is een fijne maand met familie, vrienden en feesten. Maar kerst is niet voor iedereen een feestje. Daar willen wij verandering in brengen. Wij bedenken creatief werk voor merken of bureaus en doneren de opbrengst aan het goede doel’, zegt Larsen.  

De freelancers hebben een Instagrampagina opgezet zijn op zoek naar opdrachtgevers (merken en bureaus). ‘Volgend jaar willen we een platform opzetten. Hier kunnen freelancers, goede doelen en opdrachtgevers zich aanmelden. We hopen dat Creative for Charity uitgroeit tot een jaarlijks terugkerend project.'

De creatieven hanteren een uurtarief van 90 euro per uur persoon. En opdrachtgevers kunnen zelf kiezen naar welk goede doel het geld gaat.

Bureaus en merken kunnen contact opnemen via Instagram of creativeforcharity@gmail.com.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in