Overslaan en naar de inhoud gaan

Triple, Code d'Azur, Wonderland en Connect2Crowd verder als Hypersolid

Onder de nieuwe naam moeten nieuwe markten zoals de VS worden betreden.
hypersolid
V.l.n.r.: Nik Nieuwenhuijs (ceo VS), Schalk Stalman (ceo) en Rianne Meijerman (cco).
hypersolid
V.l.n.r.: Nik Nieuwenhuijs (ceo VS), Schalk Stalman (ceo) en Rianne Meijerman (cco).

De bureaus Triple, Code d'Azur, Wonderland en Connect2Crowd gaan vanaf vandaag gezamenlijk verder als Hypersolid, een internationaal bedrijf dat moet staan voor 'future-proof business transformaties'. Na eerdere fusies in de afgelopen twee jaar zijn de bureaus nu klaar om 'als één bedrijf naar buiten te treden en de industrie uit te dagen'. 

related partner content for mobile comes here

De originele bureaunamen blijven bestaan, maar de bureaus gaan onder de naam Hypersolid 'nieuwe markten zoals de Verenigde Staten' betreden. Hypersolid heeft kantoren in de VS en Europa waar zo'n 400 mensen werken. Het bedrijf wordt geleid door ceo Schalk Stalman en VS-ceo Nik Nieuwenhuijs. Rianne Meijerman is aangesteld als cco. 

In een verklaring presenteert Hypersolid zich als een 'technologie- en merkbedrijf dat digitale transformatie stimuleert voor merken door gebruik te maken van de nieuwste technologieën'. 

Nieuwe technologie

Schalk Stalman: 'Nu steeds meer executives zich zorgen maken over technologische veranderingen -met name de snelle evolutie ervan en de gevolgen voor hun organisaties- komt deze lancering op een goed moment. Uit onderzoek blijkt dat 62% van de ceo's vindt dat een te langzame invoering van nieuwe technologieën een groter risico met zich meebrengt dan een overhaaste implementatie. Door onze krachten te bundelen kunnen wij daarop inspringen.'

Nik Nieuwenhuijs: 'Naarmate het technologielandschap zich ontwikkelt in het tempo van AI, vormen merkervaringen net zozeer de toekomst als technologische innovatie. Technologie is inmiddels diep verweven met cultuur en succes hangt niet alleen af van functionaliteit, maar ook van design, merk en klantbeleving. In het nieuwe tijdperk is technologie in combinatie met creativiteit de basis van een succesvol product. Innovatie zit kortom geworteld in het dna van ons bedrijf.'

Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in