Overslaan en naar de inhoud gaan

Thijs de Boer stapt na 2 jaar uit Bijvoorkeur

Hij verkoopt zijn aandelen aan medeoprichter Budi Gonzalez de Chaves.
bijvoorkeur
Thijs de Boer (l) en Budi Gonzalez de Chaves, oprichters Bijvoorkeur.
bijvoorkeur
Thijs de Boer (l) en Budi Gonzalez de Chaves, oprichters Bijvoorkeur.

Twee jaar na de oprichting van creatief bureau Bijvoorkeur heeft Thijs de Boer besloten zijn aandelen te verkopen aan Budi Gonzalez de Chaves. De Boer blijft als zelfstandige bij het Amsterdamse bureau betrokken, maar heeft naar eigen zeggen behoefte aan meer vrijheid. 

related partner content for mobile comes here

'Ik werk nog steeds graag samen met Budi en onze klanten, maar wil mijn agenda ook openen voor andere bezigheden. Dat betekent freelance-klussen in de reclame, maar ook schrijfwerk daarbuiten', aldus De Boer.

Nieuwe weg

Met het besluit van De Boer zegt Bijvoorkeur, met klanten als vanHaren, Wibra en Mitsubishi, een nieuwe weg in te slaan. Er wordt nu een 'tailor made team' gecreëerd.

Gonzalez de Chaves: 'Het opent de mogelijkheid om met andere en verschillende specialisten te kunnen werken. Zo zijn we nu bezig met collega-bureau Hunt om op een tweetal klanten samen te werken en maken we met een paar freelance-designers nieuwe verpakkingsontwerpen.'

Gonzalez de Chaves en De Boer richtten in oktober 2022 het reclamebureau Bijvoorkeur op, nadat ze als directieleden bij Cheil Benelux waren gestopt. Meer hier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in