Simon Lévelt kiest voor Stroom
Simon Lévelt is klant geworden bij Stroom. De in Haarlem gevestigde koffiebranderij en theehandel bevindt zich in een nieuwe fase van merkontwikkeling. Het merk werkt aan een groeistrategie en wil daarom een breder publiek bereiken.
Na gesprekken met verschillende bureaus heeft Simon Lévelt gekozen voor Stroom media- en performancebureau (onderdeel van Candid) vanwege de strategische kracht, gekoppeld aan een sterke mediaplanning en inkoop.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu'Koffie en thee in de Groene Eeuw'
De strategie 'Koffie en thee in de Groene Eeuw' geeft richting aan de duurzaamheids- en groeiambities. De transitie van Simon Lévelt draait om het versterken van de merkidentiteit en het aanspreken van alle koffie en theeliefhebbers. De eerste zichtbare stap is de introductie van een always-on crossmediale campagne. Die wordt ingeleid door een tv-campagne per 20 januari.
Marketingmanager Cathelijne Hamilton-Bouman: 'Simon Lévelt is toe aan een volgende communicatiefase en Stroom past daar heel goed bij. De business floreert, extra groei op basis van merk- en media-advies is daarom zeer welkom.'
Matthijs Kloezeman, client service director Stroom: 'Onze Mediacommerce-werkwijze gaf een effectieve balans van merk- en performance in het voorstel. Een aanvullend effectief mediaplan met goede inkoopcondities gaat Simon Lévelt vooruithelpen in deze complexe en competitieve markt.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid