Overslaan en naar de inhoud gaan

Simon Lévelt kiest voor Stroom

Het merk werkt aan een groeistrategie en wil daarom een breder publiek bereiken.
Simon Levelt
Simon Levelt

Simon Lévelt is klant geworden bij Stroom. De in Haarlem gevestigde koffiebranderij en theehandel bevindt zich in een nieuwe fase van merkontwikkeling. Het merk werkt aan een groeistrategie en wil daarom een breder publiek bereiken.

related partner content for mobile comes here

Na gesprekken met verschillende bureaus heeft Simon Lévelt gekozen voor Stroom media- en performancebureau (onderdeel van Candid) vanwege de strategische kracht, gekoppeld aan een sterke mediaplanning en inkoop.

'Koffie en thee in de Groene Eeuw'

De strategie 'Koffie en thee in de Groene Eeuw' geeft richting aan de duurzaamheids- en groeiambities. De transitie van Simon Lévelt draait om het versterken van de merkidentiteit en het aanspreken van alle koffie en theeliefhebbers. De eerste zichtbare stap is de introductie van een always-on crossmediale campagne. Die wordt ingeleid door een tv-campagne per 20 januari.

Marketingmanager Cathelijne Hamilton-Bouman: 'Simon Lévelt is toe aan een volgende communicatiefase en Stroom past daar heel goed bij. De business floreert, extra groei op basis van merk- en media-advies is daarom zeer welkom.'

Matthijs Kloezeman, client service director Stroom: 'Onze Mediacommerce-werkwijze gaf een effectieve balans van merk- en performance in het voorstel. Een aanvullend effectief mediaplan met goede inkoopcondities gaat Simon Lévelt vooruithelpen in deze complexe en competitieve markt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in