Overslaan en naar de inhoud gaan

Scrambled voegt zich bij bureaugroep Pakt

Hiermee worden de bureaus Scrambled en Nosh Foodfilms samengebracht.
pakt
V.l.n.r.: Maartje van Wijk (co-ceo Pakt) Marjolein Kiestra (cco Scrambled) Maurice Wenneker (co-ceo Pakt)
pakt
V.l.n.r.: Maartje van Wijk (co-ceo Pakt) Marjolein Kiestra (cco Scrambled) Maurice Wenneker (co-ceo Pakt)

Het Amsterdamse 'foodcontentproductiebureau' Scrambled is ingelijfd door bureaugroep Pakt (voorheen Wenneker Group). Pakt, met vestigingen in Nederland, België en Zweden, heeft nu in totaal negen bureaus onder zijn vlag. 

related partner content for mobile comes here

Met deze stap worden Scrambled en Nosh Foodfilms samengebracht, twee bureaus met verschillende benaderingen in het creëren van food-content. Scrambled is actief met digitale content en foodgerelateerde tv-producties, Nosh Foodfilms richt zich op digitale campagnes in de F&B-sector. 

Maurice Wenneker, co-ceo Pakt: 'Hoewel Scrambled en Nosh als individuele labels binnen Pakt zullen blijven opereren, sluiten hun werkwijzen en portfolio's goed op elkaar aan om zodoende klanten een veelzijdige benadering te kunnen bieden.'

Beide bureaus werken voor foodmerken als HelloFresh, McDonald's en Nestlé. Jordy van Meer (Nosh Foodfilms) en Inês Bernardo (Scrambled) vormen het creatieve team van de bureaucombinatie.

Lees ook: Wenneker Group gaat verder als Pakt

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in