Overslaan en naar de inhoud gaan

San maakt ‘Consideration list’ van 23 jonge aanstormende bureaus bekend

San New Kids on the Block 2019, welke van deze 23 bureaus strijkt dit jaar met de eer?
San NKOTB
San NKOTB
© San
San NKOTB
San NKOTB
© San

San | Stichting Adverteerdersjury Nederland heeft de volgende 23 bureaus op de ‘ Consideration list’ voor San New Kids on the Block Accent 2019 gezet:

related partner content for mobile comes here

•            Airborne

•            Allisy

•            Bureau Basket

•            Deux Agency

•            GOWTU

•            Hibou

•            Joy Concepts

•            Maak

•            NEEW

•            New Rivets

•            Pünktlich.

•            Qindle

•            Qontent Matters

•            REVITALIZE

•            Skyne

•            StickyStories

•            The Family

•            TDE

•            The Humblebrag

•            The Pool

•            Tom Orrow

•            Truus

•            Wavyr

Van long naar short

Uit een enquête onder vakgenoten (zie Fonkonline) en mogelijke wildcards van San, B&BA en Fonk moet een shortlist rollen, die nader bekeken zal worden door een vakjury, die wordt voorgezeten door Guda van Noort, directeur Swocc (Uva).

Hoe kom je op de Consideration list?

De bureaus die in aanmerking kwamen voor de Considerationlist SAN NKOTB 2019 voldoen alle aan de volgende criteria:

•            maximaal 3 jaar oud;

•            ‘here to stay ‘in de zin van:

- innovatief/vernieuwend

- werk dat ertoe doet

- klanten die ertoe doen.

Winnen

De uiteindelijke winnaar van de San New Kids on the Block 2019 verkiezing wordt op 6 mei a.s. gekozen, maar wordt pas bekend gemaakt op donderdag 28 mei 2020 tijdens de uitreiking van de San Accenten in Studio 21 in Hilversum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in