Overslaan en naar de inhoud gaan

De virtuele focus van Facebook, en lenzen Snapchat maken de vloer lava

Social content bureau Blauw Gras praat je bij in de #lekkersociaal
#LEKKERSOCIAAL 4
#LEKKERSOCIAAL 4

Door Eva Dekker

Dat Facebook flinke ambities heeft met virtual reality is geen geheim. Nieuw bewijs: het bedrijf heeft de werving van Sanzaru Games bekendgemaakt. Voor de niet-gamers onder ons: dit is een Amerikaanse videogameontwikkelaar met een sterke focus op VR.

related partner content for mobile comes here

Sanzaru Games, maker van VR-game Asgard’s Wrath, is op zijn zachts gezegd niet de minste als het op VR-studio’s aankomt. De afgelopen jaren heeft het bedrijf zijn talenten binnen de virtuele wereld flink doen groeien. Voor een bedrijf dat zichzelf op de kaart wil zetten als grote speler binnen de wereld van VR-content, is dit dan ook een grote aanwinst.

Facebook laat weten nog veel meer toffe VR-aankondigingen in petto te hebben voor 2020. We’re watching you, Facebook. ?

 

Facebook Facebook Facebook

De vloer is lava 2.0? ?

Snapchat is binnen een korte tijd een grote speler geworden op het gebied van AR-effecten en is inmiddels twee real-time VR lenzen rijker. Hiermee verander je de vloer op je Snap-camera in lava of water. De nieuwe lenzen vogelen met behulp van segmentatietechnologie uit welk deel van je gezichtsveld grond is en wat niet, waarna jij je in een ware vuurzee of waterval bevindt.

Met deze nieuwe toevoeging laat Snapchat zien wat voor vernieuwende skills het platform in huis heeft. Deze creatieve mogelijkheden zijn niet alleen tof voor het veranderen van je ondergrond, maar ook interessant voor merken die naar innovatieve manieren zoeken om hun producten te promoten.

Snapchat Snapchat Snapchat

Laat zien waar je trots op bent

Tijd voor een update op je LinkedIn-profiel? Say no more ??. Het platform heeft namelijk een nieuwe ‘Featured’ sectie ontwikkeld. Waar voorheen je activiteiten van de laatste 45 dagen zichtbaar waren in de ‘Activity’ sectie, kies je nu welke van je favoriete prestaties je in de spotlight zet. Een goede manier om je professionele identiteit vorm te geven en je skills te presenteren.

Met deze nieuwe functie kun je niet alleen kiezen uit alle posts die je in het verleden hebt geplaatst, het is ook mogelijk om links te delen naar (je eigen) websites, afbeeldingen en documenten. Volgens LinkedIn een veelgevraagde update vanuit gebruikers. Show em what you got!

LinkedIn LinkedIn LinkedIn

Wij zijn Blauw Gras, aangenaam! Als één van de eerste dedicated social content bureaus weten wij als geen ander waar mensen echt voor in beweging komen.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in