Overslaan en naar de inhoud gaan

OMD heeft een nieuwe positionering: 'We create what’s next'

Mediabureau speelt in op de veranderende manieren waarop consumenten met merken omgaan.
OMD
OMD

OMD, onderdeel van OmnicomMediaGroup, heeft een nieuwe wereldwijde positionering: 'We Create What’s Next'. De positionering wordt ondersteund door een vernieuwde visuele identiteit – mede mogelijk gemaakt door Canva – met een gemoderniseerd rood logo.

related partner content for mobile comes here

We Create What’s Next moet benadrukken dat OMD inspeelt op de veranderende manieren waarop consumenten met merken omgaan. Dit gebeurt in een tijdperk waarin retailmedia, connected TV, creators en influencers en opkomende technologieën zoals generatieve AI een steeds grotere rol spelen.

Lange termijn

Roland Teerenstra, managing director OMD: 'Het kijken naar de toekomst en de kracht van innovatie in alles wat wij doen, stelt ons in staat ons voortdurend aan te passen aan de ambities en uitdagingen van onze klanten in het steeds veranderende landschap. Dit is terug te zien in de langetermijnrelaties die we hebben opgebouwd. McDonald's is al 25 jaar klant bij OMD, terwijl PepsiCo en Renault sinds 2007 klant zijn en L'Oréal inmiddels ook al sinds 2018.'

OMD in Nederland

Een van de fundamenten als het gaat om ‘We Create What’s Next’ is het marketingplatform Omni, dat van Forrester Research de hoogste waarderingen kreeg op het gebied van media strategie & planning. 'De ontwikkeling en investering in een platform als Omni is een goed voorbeeld van de kracht van ‘What’s Next’ waar het internationale netwerk zorgt voor extra slagkracht op lokaal niveau', zegt Tale Meester, strategy lead OMD. 'In dit platform zit AI volledig verwerkt in alle lagen van het planningsproces.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in