
OMD, onderdeel van OmnicomMediaGroup, heeft een nieuwe wereldwijde positionering: 'We Create What’s Next'. De positionering wordt ondersteund door een vernieuwde visuele identiteit – mede mogelijk gemaakt door Canva – met een gemoderniseerd rood logo.
We Create What’s Next moet benadrukken dat OMD inspeelt op de veranderende manieren waarop consumenten met merken omgaan. Dit gebeurt in een tijdperk waarin retailmedia, connected TV, creators en influencers en opkomende technologieën zoals generatieve AI een steeds grotere rol spelen.
Vacatures
Communicatieadviseur
SamergoMedewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS InstituteLange termijn
Roland Teerenstra, managing director OMD: 'Het kijken naar de toekomst en de kracht van innovatie in alles wat wij doen, stelt ons in staat ons voortdurend aan te passen aan de ambities en uitdagingen van onze klanten in het steeds veranderende landschap. Dit is terug te zien in de langetermijnrelaties die we hebben opgebouwd. McDonald's is al 25 jaar klant bij OMD, terwijl PepsiCo en Renault sinds 2007 klant zijn en L'Oréal inmiddels ook al sinds 2018.'
OMD in Nederland
Een van de fundamenten als het gaat om ‘We Create What’s Next’ is het marketingplatform Omni, dat van Forrester Research de hoogste waarderingen kreeg op het gebied van media strategie & planning. 'De ontwikkeling en investering in een platform als Omni is een goed voorbeeld van de kracht van ‘What’s Next’ waar het internationale netwerk zorgt voor extra slagkracht op lokaal niveau', zegt Tale Meester, strategy lead OMD. 'In dit platform zit AI volledig verwerkt in alle lagen van het planningsproces.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid