Overslaan en naar de inhoud gaan

NPO kiest voor combinatie N=5 en N=Content

De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft na een Europese aanbesteding gekozen voor N=5 als creatief en strategisch partner.
N=5
N=5

De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft na een Europese aanbesteding gekozen voor N=5  als creatief en strategisch partner om de komende jaren verder te bouwen aan het merk NPO en haar zenders. De aanbesteding bestond uit twee losse percelen die N=5 als bureau voor het perceel Merk & Gedrag heeft gewonnen en N=Content voor het perceel Online & Social.

related partner content for mobile comes here

Nico Rijkhoff, Directeur Publiek en Marketing NPO: 'Met N=5/N=Content hebben we een partner gevonden die creativiteit en strategische denkkracht hand in hand laat gaan met kennis en begrip van de unieke positie van de NPO in het medialandschap, op radio en tv, on demand en online.'

Bastiaan Weers, head of strategy N=5: 'In deze aanbesteding kwamen alle specialismen binnen ons bureau samen. Met N=Content hebben we afgelopen jaar vol ingezet op digital en social expertise. De winst van twee percelen binnen de NPO bewijst dan ook de kracht van de combinatie N=5/N=Content.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in