Overslaan en naar de inhoud gaan

Uber kiest wereldwijd voor MediaCom, Amsterdam stuurt EMEA aan

Techbedrijf consolideert media bij GroupM-bureau.
Uber
© 123RF
Uber
© 123RF

Uber heeft MediaCom gekozen als internationaal mediabureau. Het GroupM-bureau had Uber al als klant in de Verenigde Staten en Australië, nu consolideert het techbedrijf het account en breidt de business zich uit naar Noord-Amerika, Latijns-Amerika, EMEA en Azië. 

Het Amsterdamse filiaal van MediaCom stuurt het EMEA-account aan. Het is een keuze die eerder dit jaar ook klant Hasbro maakte. 

related partner content for mobile comes here

MediaCom gaat per 1 januari alle digitale en offline media doen in de markten waar Uber actief is. 

Travis Freeman, global head of media bij Uber, zegt dat de huidige markt een andere aanpak vereist voor merken bouwen en innovatie. 'Daarom hebben wij het media-account geconsolideerd bij MediaCom. Het werk dat zij hebben gedaan gedurende misschien wel één van de meest disruptieve tijden in onze industrie, geeft ons het vertrouwen dat we ons partnership ook wereldwijd vorm kunnen geven.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in