Overslaan en naar de inhoud gaan

Mirte Stut start nieuw bureau Yugen

Het bureau zet zich in voor 'organisaties die van betekenis willen zijn'.
yugen
Mirte Stut.
yugen
Mirte Stut.

Mirte Stut is het merkadviesbureau Yugen gestart, voor bedrijven en organisaties die 'maatschappelijk van betekenis willen zijn'.

related partner content for mobile comes here

Stut deed als merkstrateeg ervaring op bij onder meer reclamebureau N=5. Marc Oosterhout, medeoprichter van dat bureau, ondersteunt Yugen als 'ambassadeur'. Samen met Oosterhout bracht Stut tevens het boek Power of Brands in 2013 uit.

De zogenoemde 'Yugen coalitie' bestaat naast oprichter Mirte Stut uit merkstrateeg Trudelies van der Poel, organisatiestrategen Annemarie Bleeker en Derk van der Pol en zogenoemde impactstrategen Christine Swart en Madelon Engelen. 

De wereld om ons heen

'Een commercieel bedrijf kan niet meer succesvol zijn zonder oog te hebben voor de wereld om ons heen', zegt Oosterhout. 'Steeds meer bedrijven moeten hun license to operate verdienen. Ik denk dat het bureau van Mirte hier invulling aan geeft.'

Stut zelf zegt: 'Veel bedrijven willen of moeten transformeren, maar worstelen met vragen als: wat wordt de strategie die past bij de beweging die ik wil maken? Welke relevante rol pak je in de maatschappij en hoe maak je dit concreet, zowel intern als naar buiten? Yugen helpt om 'positieve veranderkracht' te realiseren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in