Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediaxplain wordt Mediaplus

Eén merk voor de media-activiteiten van het bureau van Serviceplan Group.
mediaplus gebouw
mediaplus gebouw

Mediaxplain kiest anderhalf jaar na de samensmelting met de internationale Serviceplan Group voor één merk voor zijn media-activiteiten onder de naam Mediaplus. Het bureau wil opdrachtgevers zo een eenvoudigere opstap naar geavanceerde internationale diensten bieden.

Mediaplus is de internationaal gevoerde mediamerk van de Serviceplan Group, waar wereldwijd meer dan 4.500 professionals deel van uit maken. Mediaplus heeft in Nederland honderd media- en communicatieprofessionals.

related partner content for mobile comes here

Voor opdrachtgevers betekent de naamswijziging naar Mediaplus een grotere focus op de ‘één team, één doel-inzet’ op hun vraagstukken. Gun Nieuwenhuis, samen met C.C. Hage oprichter van Mediaxplain, ligt de stap toe: 'De keuze om ons in 2020 te verbinden aan de Serviceplan Group kwam voort uit de grenzeloze innovatiedrang die we in Nederland kenden. Vanuit Mediaxplain kwamen vele initiatieven om op een transparante wijze de mediamarkt te vernieuwen. Een internationale motor maakt die innovatiekracht vele malen groter. Dat zagen we al bij de lancering van Green GRP. Inmiddels deden we dat dan ook steeds vaker vanuit onze internationale medianaam Mediaplus.'

De dagelijkse leiding van Mediaplus in Nederland is in handen van Sander Bots en Menno Westinga. Vanuit de overkoepelende Serviceplan Group Nederland leidt Christiaan van Betuw de dagelijkse gang van zaken van de bureaugroep en vormt samen met de Mediaxplain oprichters Nieuwenhuis en Hage en cfo Dirk Jan Theijn de groepsdirectie.

Naast Mediaplus als primair medialabel, bestaat de groep ook uit b2b-medialabel Wisecrackers en creatief label Serviceplan. De Serviceplan Group Nederland werkt onder andere voor Batavus, Binck Bank, BMW, Capgemini, De'Longhi, de Consumentenbond, de Efteling, Hornbach, L’Oreal, en Videoland. 

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in